Кошик
661 відгук
Детальніше про послугу "ДОВІРА"? (❤️Usługa zaufania❤️)Бажаю дізнатися!

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

BULATOCHKA - САДОВА та ІНСТРУМЕНТАЛЬНА ТЕХНІКА
+380 (99) 642-39-79VIBER
+380 (96) 901-70-77Відділ продажу (роздріб)
+380 (93) 536-41-20Відділ продажу (роздріб)
+380 (99) 249-67-78Відділ запчастин та ремонту
Додати відгук

Тест дизельного мотоблоку Weima WM 1100 BE (р. Килимів, ВАТ «Завод ім.В.А.Дегтярьова»). Новий «володимирський ваговоз»

Тест дизельного мотоблоку Weima WM 1100 BE (р. Килимів, ВАТ «Завод ім.В.А.Дегтярьова»). Новий «володимирський ваговоз»

ВАТ «Зід», в даний час відомий в першу чергу своїми мотоблоками «Фаворит», а також культиваторами «Майстер» і «Лідер». Восени 2011 року асортимент пропонованої продукції поповнився новинкою — важким мотоблоком, оснащений дизельним двигуном. Однак мова не про те, що на заводі освоїли випуск нової техніки, — і мотор, та й сама машина цілком китайського виробництва, а саме Weima. Конструктивно новинка — саме мотоблок важкого класу, вона оснащена валом відбору потужності, але, по суті, здатна виконувати тільки ті роботи, які доступні культиватора. Причина цього парадоксу проста — асортимент відповідного навісного обладнання досить вузький, активної навішування у ньому немає взагалі. Культиваторної фрези, а також традиційний набір городника у вигляді зчіпки, плуга, підгортальника і выкапывателя коренеплодів, причіпний вози — будь ласка, а ось сінокосарка, щітка для підмітання або снігоприбирач — вибачте-с!

Для повноти картини варто також згадати, що машини, аналогічні по конструкції Weima WM 1100 BE, представлені на нашому ринку і під іншими брендами. І у них точно такі ж проблеми, пов'язані з відсутністю навішування. Зазвичай їх купують саме в якості культиваторів: користувачів приваблюють висока ефективність і продуктивність у поєднанні з демократичною ціною, і вони готові змиритися з тим, що деякі функції мотоблока в реальності виявляються недоступними. Оцю порожню нішу і планує заповнити «Зід» — на заводі вже зараз ведеться розробка активної фрези, яку підприємство має намір незабаром запропонувати клієнтам. Очевидно, що після цього популярність машин повинна зрости в Росії люблять універсальну техніку, це відомий факт.

Зазначу, що завдання, поставлене перед конструкторами «Зід», простою не назвеш — у мотоблока є деякі конструктивні особливості, що ускладнюють її. Наприклад, китайці не передбачили можливість розгорнути рульову колонку на 180 градусів, тобто агрегатування фронтального навісного обладнання ними навіть не передбачалося. Щоб виправити ситуацію, доведеться переносити акумулятор і, ймовірно, подовжувати рукоятку або «винаходити» якийсь перехідний кронштейн. У заводських умовах така модернізація конструкції цілком вирішувана, так що поява в продажу навішування від «Зід» — лише питання часу. Вже в 2012 році завод буде продавати мотоблок з можливістю розвороту рульової колонки на 180 градусів, що дозволить встановлювати на нього сегментну сінокосарку.

Тест дизельного мотоблоку Weima WM 1100 BE (р. Килимів, ВАТ «Завод ім.В.А.Дегтярьова»). Новий «володимирський ваговоз»Weima WM 1100 BE
Мотоблок

ДВИГУН: дизельний 1-циліндровий 4-тактний; 406 см3; 9 л. с.
ПРИВІД: коробка передач і колісний редуктор — шестеренні; зчеплення — багатодискове; кількість передач — 2 передні і 1 задня
КІЛЬКІСТЬ ВОМ: 1
ВАГА: 140 кг
КОМПЛЕКТАЦІЯ: 8 секцій грунтофрез
ДОДАТКОВО: зчіпка, плуг, окучник, выкапыватель коренеплодів, причіпна віз
ЦІНА: 42 000 руб.

Ну а тепер можна розглянути сам мотоблок в тому вигляді, в якому він потрапив до нас на тест. Двигун — одноциліндровий дизельний повітряного охолодження об'ємом 406 см3 і потужністю 9 л. с. Запускають його або електростартером з живленням від бортового акумулятора, або тяговим тросом вручну. Процедура запуску дизеля має кілька відмінностей від бензинової версії — у дизеля в рази вище ступінь стиснення, і опір стартеру теж набагато більше. Тому марно смикати тяговий трос в надії, що мотор «схопить» — швидше порветься трос. Принцип тут інший — відкрити декомпресійний клапан, розкрутити колінвал електростартером або вручну до мінімально необхідних обертів, і потім при першій спалаху в циліндрі клапан автоматично закривається і двигун заводиться.

Трансмісія складається з шестерних коробки передач і колісного редуктора і багатодискового зчеплення фрикційного типу в масляній ванні. Кількість передач — дві передні і одна задня, швидкості руху вперед на першій передачі і тому ідентичні. Задній хід включають окремим важелем, додатково до основного, що підвищує безпеку — випадково не запустиш.

Повітряний фільтр являє собою склянку, заповнений хаотично переплетеною тонким дротом, до того ж рясно змащену моторним маслом — саме воно повинно затримувати дрібний пил. В інструкції з експлуатації містяться рекомендації по його заміні у фільтрі: через кожні 25 годин, а при роботі в умовах підвищеної запиленості — ще частіше. Якщо врахувати, що в даний момент мотоблок може працювати тільки з плугом або фрезами, то краще міняти масло частіше — дизель взагалі-то більш вимогливий до якості очищення повітря, ніж бензиновий мотор. Інтервал заміни масла в картері двигуна набагато більше — 250 годин.

Вихід валу відбору потужності закритий заглушкою... до нього можна приєднувати активну навісне обладнання Фільтруючий елемент — хаотично переплутана металевий дріт в склянці з маслом
Вихід валу відбору потужності закритий заглушкою... до нього можна приєднувати активну навісне обладнання Фільтруючий елемент — хаотично переплутана металевий дріт в склянці з маслом

У машини прямо-таки видатна ширина захвату в режимі культивування — від 80 до 130 див. В околицях Коврова, де ми відчували її, грунту досить легкі піщані, і місцева «цілина» не викличе проблем навіть для значно більш легкого мотоблока або культиватора, тому оцінити схильність до «подпрыгиванию» на щільних ділянках не вдалося. Втім, якщо врахувати, що агрегат важить 140 кг, то резонно припустити, що стрибків як таких не буде навіть у більш важких умовах. Для мотоблока вага не менш важливий, ніж потужність — чим він важчий, тим легше йде робота. А Weima WM 1100 BE — один з найбільш важких апаратів на ринку.

В комплект входять гумові колеса з характерним «тракторним» малюнком протектора. Випробування показали, що їх цілком достатньо для роботи з плугом — у всякому разі, на місцевих ґрунтах це так. На більш важких ґрунтах можуть знадобитися металеві колеса з грунтозацепами, але я б не взявся стверджувати, що без них не обійтися.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner