Кошик
661 відгук
Детальніше про послугу "ДОВІРА"? (❤️Usługa zaufania❤️)Бажаю дізнатися!

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

BULATOCHKA - САДОВА та ІНСТРУМЕНТАЛЬНА ТЕХНІКА
+380 (99) 642-39-79VIBER
+380 (96) 901-70-77Відділ продажу (роздріб)
+380 (93) 536-41-20Відділ продажу (роздріб)
+380 (99) 249-67-78Відділ запчастин та ремонту
Додати відгук

Причіп для мотоблоку своїми руками!

Причіп для мотоблоку своїми руками!

Якщо у Вас є бажання зробити причіп самостійно - значить стаття наведена внизу для Вас! Якщо з'явитися бажання придбати у нас, телефонуйте - 097 564 04 05!

Причіп для мотоблоку, річ потрібна, а часом навіть необхідна в приватному господарстві. У цьому матеріалі розглянемо, як зробити причіп для мотоблоку своїми руками, орієнтуючись на креслення та опис до них.

На схемі нижче, саморобний причіп до мотоблоку, здатний перевозити вантаж вагою понад 400, але про все по порядку. Причіп оснащений водійським місцем, він невибагливий в експлуатації і досить простий у виготовленні.

 

Причіп до мотоблоку

 

Причіп для мотоблоку своїми руками

Причіп для мотоблоку: 1 — кронштейн навісних знарядь мотоблока «Електронік», 2 — консоль, 3 — водило, 4 — підніжка (дошка 20мм), 5 — сидіння водія (дошка 20мм), 6 — рама, 7 — кузов (дошка 20мм), 8 — балка опорна (брус 50х50мм, 3 шт.), 9 — болт М8, 10 — кільце упорне (труба 58x4), 11 — колесо (від мотоколяски СЗД, 2 шт.). –заг. Вигляд

 

Умовно, причіп можна розділити на кілька основних вузлів: водило, рама, кузов, колеса.

Водило, включає в себе кілька деталей, з'єднаних зварюванням. Основне навантаження тут, на себе бере стик дишла з корпусом поворотного вузла, тому це місце посилено 4-ма ребрами жорсткості.

Малюнок 2: Саморобний причіп до мотоблоку

Водило: 1 —корпус поворотного вузла, 2 —дишло (труба 49x3, L1850), 3 — рамка підніжки (кутник 25x25x4), 4 — упор (труба 58x4), 5 — ребро жорсткості (s4), 6 — накладка (смуга 25x4).

 

Рама виготовлена із сталевих елементів: труб, прямокутного і круглого перерізу, куточків і прутка. Вони зварені між собою, і утворюють конструкцію (раму), конструктивні особливості рами обумовлені сільською місцевістю, де при їзді дорога рясніє нерівностями, ямами і т. д.

Для колісної осі, використовується сталевий стрижень діаметром 30мм, який сполучений за допомогою зварювання, косинками з лонжеронами і корпусом поздовжнього шарніра, і кутовими опорами. Довжина стрижня 1070мм, довжина обрана такою, щоб колеса не виступали за обводи кузова.

Малюнок 3: Як зробити причіп до мотоблоку своїми руками, Рама кузова

Рама причепа: 1 — раскос (куточок 21 х21 хЗ), 2 — рамка сидіння (куточок 21x21x3), 3 — стояк (труба 50x25x4), 4 — стійки сидіння (кутник 40x40x4), 5,14 — підкоси передні (труба 50x25), 6, 15 — лонжерони поздовжні (кутник 40x40x4), 7, 8 — опори осі колісної праві (кутник 32x32x4), 9,16 — підкоси задні (труба 50x25), 10 — поперечка посилююча (кутник 40x40x4), 11 — корпус поздовжнього шарніра (труба 58x4), 12 — вісь колісна (пруток 0 30), 13,17 — лонжерони поперечні (кутник 40x40x4), 18 — косинки (s4).

Кузов прицепа, сделан из досок, толщиной 20мм, для большей прочности, на углах он усилен металлическими накладками. К раме, кузов крепится при помощи трех опорных рамок из бруса 50*50мм и болтов.

Данная телега, в основном предназначена для перевозки грузов в мешках, поэтому её борта не откидываются.

Колеса в данном прицепе позаимствованы от мотоколяски СЗД, колеса идут со ступицами в сборе, а ось обточена под посадочный диаметр.

Прицеп, соединяется с мотоблоком при помощи консоли, консоль, сделана таким образом, чтобы подходить под штатную сцепку мотоблока, для навесного оборудования. Верхняя часть консоли представляет из себя ось, вокруг которой вращается поворотный узел водила, в двух подшипниках. Подшипники прикрыты пыльниками, а пространство между ними, заполнено смазкой.

Водило з'єднана з рамою причепа, шарнірно, тобто дишло вставлено в трубчастий корпус поздовжнього шарніра, все це зафіксовано болта М8 і упорним кільцем. На рівній дорозі, це дозволяє колесам причепа, бути незалежними від положення коліс мотоблока.

Малюнок 4: Причіп для мотоблоку, поворотний вузол водила

Поворотний вузол водила: 1 - консоль, 2 — пильовики, 3,6 — підшипники 36206, 4 — корпус, 5 — втулка розпірна, 7 — дистанційна втулка, 8 — шайба, 9 — гайка М20х2,5, 10 — маслянка, 11 — дишло.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner