ЯК ВЛАШТОВАНИЙ БОЛОТОХОД
Першою особливістю будови човнової навісного мотора болотохода є виносний гвинт. Тобто гвинт знаходиться на валу на відстані від корми човна, що дозволяє задавати різний кут атаки. Сам "чобіт", до якого кріпиться вал, що знаходиться вище площини дна човна. Так, що все, що виходить з-під човна потрапляє на захисну лопать валу і проходить не намотуючись і не чіпляючись. Якщо під час руху трапляються тверді предмети, корчі, камені, то лопать захищає гвинт піднімаючи вал, іншими словами відкидає мотор. Завдяки тому, що можна змінювати кут атаки щодо корми човна і фіксувати його, можна вивести гвинт навіть в положення "півводи" і спокійно пересуватися по мілководдю, при цьому мотор не відчуває навантажень.
Ще однією особливістю є гвинт шнекового типу. Гвинти бувають з алюмінієвого сплаву, далі ми будемо називати ихпросто алюмінієві і сталеві. У базовій комплектації встановлюються алюмінієві, т. к. вони дешевше (800 грн.) і цілком достатньо для роботи.
Пам'ятаєте під гвинтом повинна бути ВОДА І МУЛИСТО-піщана суміш, не пісок. На ділянках з піщаним дном просування може і гвинт отримує серйозну обробку абразивом, тобто сильно стирається, потрібно звертати на це увагу і берегти свій гвинт.
Тепер про сталевих гвинтах. На даний момент в Україні не налагоджено масове виробництво сталевих гвинтів шнекового типу для моторів болотоходов. Тому пропонується використовувати гвинти виробництва США. Діапазон цін на такі гвинти коливається від 200 до 350$ США. Навіть якщо візьмемо середню ціну у 250 в.е. за курсом 25грн/дол.США, отримуємо 6250 грн.. Розділимо цю суму на 800 грн. (ціна алюмінієвого), отримуємо 7,8 шт, тобто майже 8 алюм. гвинтів!!! Звичайно сталеві гвинти міцніше і є свої плюси. При бажанні можна замовити і сталевий гвинт, всеодно рішення за Вами.
Наступною особливістю болотоходов MRS, є РЕГУЛЮВАННЯ ПО ВИСОТІ ТРАНЦЕМ!!! Чому виділяємо це як особливість? Човни всі різні. Є стандарти висоти транцем, але при цьому осаду човнів різна. А для комфортного переміщення на болотоходе треба щоб чобіт знаходився над потоком води, яка виходить з-під дна човна, тому що в цьому потоці очікуємо водорості і т. п.
Тепер про силовому агрегаті або ДВЗ (двигуна внутрішнього згорання). На болотоходах встановлюються ДВС з повітряним охолодженням. При їзді по заростях і мулистим ділянок не заб'ємо водяне охолодження, а відповідно не перегреем мотор! ДВС чотирьох тактний, а це економія палива! У моделях малопотужних стартер ручний, в моделях більш потужних і ручний і електро, якщо сіл аккамулятора то заведемо всеодно ручним стартером.
- Як вибрати газонокосарку для дому?Газонокосарки є незамінними помічниками при догляді за зеленими ділянками. Газонна трава для правильного розвитку і зростання потребує періодичного скошуванні. Те, який інструмент ви виберіть, визначить зручність, швидкість і якість...Як вибрати газонокосарку для дому?
- Про компанію STIGA (лідер по виробництву газонокосарок і садової техніки) та історія цієї компанії в деталях.Stiga має високу якість і чудові експлуатаційні характеристики, перевірено часом!Про компанію STIGA (лідер по виробництву газонокосарок і садової техніки) та історія цієї компанії в деталях.