Двигуни до мотоблоків WEIMA BULAT
На мотоблоки WEIMA і BULAT встановлюються бензинові і дизельні двигуни. Розглянемо маркування і пристрій бензиновы двигунів. Chongqing WEIMA Power Machine Зі. Ltd. по ліцензії фірми HONDA виробляє цілий ряд бензинових двигунів, найбільше поширення отримали 2 типу - WM168FB (Honda GX200) на 6,5 л. с. і WM177F (Honda GX270) на 9,0 л. с. . По влаштуванню ці двигуни дуже схожі і відрізняються діаметром поршня і потужністю, тому докладно розглянемо один з них - WM168FB. Технічні характеристики двигуна WM168FB :
Робочий об'єм: 196 см3
Діам, Хід поршня: 68х54 мм
Макс. потужність: 4.8 (6.5) кВт (лз)
Номінальна потужність: 4.3 (5.8) кВт (к.с.)
Максимальний обертовий момент: 13.2 НМ/2500об/хв
Хв. витрата: 360 г/кВт/год
Вага: 15 кг
Розмір: 400x330x355 мм
, Тип двигуна: 4-тактний, 1-циліндровий двигетель з верхньоклапанної механізмом
Система охолодження: повітряна
Система запалювання: транзисторно-магнітне запалювання
Обертання коленвала: проти годинникової стрілки
Це 4-тактний двигун з нахиленим циліндром (завдяки цьому вдалося зменшити його габаритні розміри) і верхнім розташуванням клапанів. Характеристики двигуна і його ресурс практично ідентичні з характеристиками аналогічних двигунів інших передових виробників – Briggs&Stratton і Robin Subaru, проте по складності ремонту і вартості запчастин, а також за вартістю самого двигуна WM168FB має набагато кращі показники. Тобто і сам двигун коштує набагато дешевше, а запчастини – взагалі у 10 разів дешевше від Бріггса або Субару, та й сам ремонт не є чимось надскладним. І найголовніше – всі запчастини є в наявності у тд БУЛАТ і у наших партнерів. Перейдемо до розгляду самого двигуна . У розрізі видно всі основні частини двигуна.
Основа двигуна – корпус з алюмінієвого сплаву, в який запресована гільза. Система змащення – розбризкуванням. Внизу – коленвал і распредвал, за допомогою штовхачів через коромисла відбувається натискання клапанів. На распредвале встановлено механізм інерційного декомпресора для полегшення пуску двигуна. Також всередині двигуна, в нижній частині, закріплений контактний датчик рівня масла. Із зворотного боку двигуна встановлений маховик і система запалювання (весь блок запалювання в одному корпусі, герметично залитий компаундом).
Окремо треба сказати про повітряних фільтрах – вони бувають декількох типів, але для робіт з високою запиленістю (культивування) обов'язково повинен застосовуватися фільтр з масляною ванною. У ремонт за період 2-річної гарантії такі двигуни потрапляють вкрай рідко, за нашою статистикою менше 0,1 (однієї десятої частини ) відсотка. Більш старі двигуни в сервісному центрі теж рідкісні гості - можливо власники їх ремонтують самі? На цей рахунок статистики у нас немає. Ось зараз в сервісі навіть сфотографувати нутрощі реального двигуна не можна – ні в ремонті. Так що нижче наведені тільки фото деяких запасних частин двигуна.
- Як вибрати газонокосарку для дому?Газонокосарки є незамінними помічниками при догляді за зеленими ділянками. Газонна трава для правильного розвитку і зростання потребує періодичного скошуванні. Те, який інструмент ви виберіть, визначить зручність, швидкість і якість...Як вибрати газонокосарку для дому?
- Про компанію STIGA (лідер по виробництву газонокосарок і садової техніки) та історія цієї компанії в деталях.Stiga має високу якість і чудові експлуатаційні характеристики, перевірено часом!Про компанію STIGA (лідер по виробництву газонокосарок і садової техніки) та історія цієї компанії в деталях.