Кошик
662 відгуків
Детальніше про послугу "ДОВІРА"? (❤️Usługa zaufania❤️)Бажаю дізнатися!

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

BULATOCHKA - САДОВА та ІНСТРУМЕНТАЛЬНА ТЕХНІКА
+380 (99) 642-39-79VIBER
+380 (96) 901-70-77Відділ продажу (роздріб)
+380 (93) 536-41-20Відділ продажу (роздріб)
+380 (99) 249-67-78Відділ запчастин та ремонту
Додати відгук

Нові можливості мотоблоків WEIMA БУЛАТ

Нові можливості мотоблоків WEIMA БУЛАТ

 

Нові можливості мотоблоків БУЛАТ.

Виробники мотоблоків БУЛАТ постійно прагнуть до поліпшення якості і споживчих властивостей техніки.

 

Ось і зараз, у 2012 році БУЛАТ не тільки змінив свій модельний ряд у відповідності з європейською класифікацією, але і запустив у серійне виробництво кілька нових розробок. Коротко про них:

  1. Для редукторних мотоблоків (за новою класифікацією-це моделі ВТ1100 ) було змінено передавальне співвідношення для 1 передачі. Для чого це зроблено? На колесах більше 400мм в діаметрі мотоблок їде досить швидко, за ним треба йти широким кроком. При такій швидкості виконати, скажімо, підгортання можна – але при цьому страждає якість. А людям похилого віку це зовсім важко. Зробити механічний ходоуменьшитель для цього типу мотоблока досить складно, та й неефективно. Тому БУЛАТ змінив свій редуктор, зменшив швидкість руху на 1 передачу, тепер всі роботи на городі можна виконати комфортно і якісно.

такий вигляд має тепер редуктор БУЛАТ.

 

  1. За бажанням наших покупців, які хочуть мати мотоблок з бензиновим двигуном (менше вібрація і шум, легше заводити в зимових умовах) , але не поступається за тяговим характеристикам (обертовому моменту на валу) потужному дизелю, БУЛАТ тепер випустив модель ВТ1100Е з двигуном ВТ190F. Цей двигун по потужності і тяговому зусиллю значно перевершує всі використовувані на такій моделі бензинові і дизельні двигуни.

 

 

  1. На мотоблоки з дизельними двигунами типу 178FE і 186FE БУЛАТ першим зі світових виробників почав серійно встановлювати датчик тиску в системі змащення двигуна. При низькому тиску масла в двигуні горить застережна лампочка і лунає звуковий сигнал.

на фото – датчик тиску масла в двигуні.

 

                                                                                 

На додаток хочу зазначити, що всі зміни не вплинули на ціну мотоблока, оскільки всі додаткові витрати фінансував Фонд Розвитку Нових Технологій BULAT.

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner