Кошик
666 відгуків
Детальніше про послугу "ДОВІРА"? (❤️Usługa zaufania❤️)Бажаю дізнатися!
BULATOCHKA - САДОВА та ІНСТРУМЕНТАЛЬНА ТЕХНІКА
+380 (99) 642-39-79VIBER
+380 (96) 901-70-77Відділ продажу (роздріб)
+380 (93) 536-41-20Відділ продажу (роздріб)
+380 (99) 249-67-78Відділ запчастин та ремонту
Додати відгук

Як вибрати і купити мотоблок у Харкові? Як купити мотоблоки в Харкові і запчастини до них?

Як вибрати і купити мотоблок у Харкові? Як купити мотоблоки в Харкові і запчастини до них?

Сьогодні більшість українців має садову ділянку. І якщо для населення нашої країни садити і обробляти город – це сформована традиція, то для країн Західної Європи – нова модна тенденція. З'явилася ця мода не на рівному місці. Дивлячись на красиві і ідеально однакові яблука, груші, помідори, полуниці, яскраву зелень і інші прикраси торгових полиць супермаркетів, європейці все частіше і частіше замислюються: що це? Результат ретельно підібраних за кольором і розміром овочів і фруктів або старанного обприскування отрутохімікатами та генетичної модифікації продукту? А після того, як багато зрозуміли, що виростити гарний доглянутий газон ані трохи не легше, а навіть важче, ніж вирощувати цибулю, кріп або ту ж картоплю, по Західній Європі повним ходом пішла мода на городи.

Для того, щоб обробляти грунт на ділянці, а також виконувати інші дії існують спеціальні машини, які називаються мотоблоками. У зв'язку з їх широким розповсюдженням, а також підвищеним попитом, перед багатьма людьми постає питання про те, як вибрати мотоблок. Особливо, якщо ви хочете купити мотоблок у харкові.

Слід зазначити, що в силу багатьох причин підхід нашого городника до праці кардинально відрізняється від того, як працюють жителі європейських країн на своїй землі. У Західній Європі всі роботи механізовані. Є чим і обробляти грунт і добрива вносити, і сіяти, і обприскувати, і врожай збирати. Людині залишається тільки керувати механічними помічниками. На європейському ринку, наприклад, широко представлені мотоблоки (або мотокультиватори) з зубчастими коробками передач. З їх допомогою можна орати, культивувати, сіяти, садити, прополювати, викопувати, поливати, обприскувати і багато іншого. На щастя наших городників, така техніка є і на українському ринку. Це хороша альтернатива одношвидкісним мотоблоків. Адже за допомогою культиватора з коробкою передач можна виконувати широкий спектр садових робіт, а одношвидкісними за великим рахунком можна робити тільки одру операцію – розпушування ґрунту «на багнет лопати». Спроби використовувати цю техніку на інших операціях, як правило, закінчуються невдачею. Так, наприклад, щоб «запрягти» одношвидкісний в мотоблок плуг або окучниктреба фрезу мотоблока поміняти на колеса. При цьому швидкість руху мотоблока складе 9-10 км/ч. Людині складно працювати в такому темпі в городі. Якщо ж одношвидкісним мотоблоком спробувати полоти бур'яни, то і тут нічого не вийде, так як оборотів фрези явно не вистачає, щоб ефективно підсікти бур'яни і викинути їх на поверхню грунту. Тому, як показав досвід, ефективніше використовувати мотоблок з коробкою переда. За допомогою такого мотоблока ви зможете виконувати всі потрібні сезонні роботи: зорати ділянку плугом, нарізати борозни і підгорнути рослини, провести передпосівну культивацію грунту, знищити бур'яни, провести аерацію газонів. Ця техніка допоможе восени копати картопля, морква та інші коренеплоди.

Отже, ви вирішили придбати мотоблок, але з грошима ви не поспішайте розлучатися. Адже мотоблок має бути, якщо і не найдешевший, то вже у всякому разі, недорогий. Ну і, звичайно, щоб усе вмів робити.

Як найпростіше купити мотоблок у Харкові? Якщо у Вас виникла необхідність купитьзапчасти до мотоблоку в Харкові або купити окучник до мотоблоку в Харкові або купити плуг до мотоблоку в харкові ви завжди можете звернутися в інтернет-магазин Булаточка

Дешеві мотоблоки — це ті, що легше, так і мотором слабший. Найлегші (їх ще називають надлегкими) — мотоблоки вагою 9...12 кг. В Україні з цієї серії є у продажу німецький Solo-501Н, японський HondaFG100 і американський Mantis. Універсальними їх не назвеш, але дачникам нададуть посильну допомогу. Призначені надлегкі мотоблоки для обробки верхнього шару ґрунту на невеликих городах. Конструктивно вони не мають принципових відмінностей, у них однакові обертів фрези і форма ножів, тому вони функціонують практично однаково. Фреза надлегкого мотоблока розпушує ґрунт до мелкокомковатого стану і знищує бур'яни.

Мотоблоки легкої серії мають масу 20...30 кг і потужність мотора 2,5...3,5 л. с. Це німецький Solo-502, Gart-350, японський F-210, італійський Euro-2. Вони з успіхом замінять лопату: легко, швидко і ефективно перелопатят грунт «на багнет». Ці мотоблоки невибагливі в роботі і досить прості по конструкції, тим не менш, конструктори зуміли надати кожному з них індивідуальні особливості, щоб покупець міг підібрати собі «за смаком і кольором». Так, наприклад, легкі мотоблоки мають два способи натягу приводного ременя: за допомогою натяжного ролика та зміщенням двигуна щодо веденого шківа. Перший спосіб краще, так як двигун встановлений на підставі нерухомо. Мотоблоки з рухомим двигуном конструктивно більш слабкі, сильніше вібрують. Такі вібрації на руки і тіло не здадуться приємними, зате в ціні можна вигадати 300...400 гривень, що приємно всім. Визначити спосіб натягу ременя досить просто: натисніть на важіль зчеплення і подивіться на двигун. Якщо двигун почне «повзти» по підставці, значить натяжного ролика у мотоблока немає.

Редуктор мотоблока (нога) теж має свої особливості. Найпростіший редуктор — нерозбірний, корпус якого зварений з двох плоских половинок. Його ще називають необслуговуваним (дійсно, спробуйте обслужити, якщо його неможливо розібрати без руйнування корпусу). При виході редуктора з ладу краще поміняти на новий не редуктор, а мотоблок. Пояснюється це тим, що мотоблоки з нерозбірними редукторами мають спрощені негильзованные двигуни, термін служби яких не перевищує термін служби редуктора. Ці недорогі мотоблоки роблять для тих, хто воліє купити новий мотоблок замість того, щоб ремонтувати старий (точно так багато надходять з мобільними телефонами, старими телевізорами, холодильниками та ін). Про свої можливості змінювати мотоблоки судіть самі: мова йде про суму 3000...3500 грн. (тут і далі ціни наведено орієнтовні на сезон-2004).

Більшість інофірм воліють все ж випускати мотоблоки з розбірними редукторами. Вони хоч і дорожчі не розбірних, зате дозволяють ставити більш міцні та довговічні вузли, що включають підшипники кочення, а не ковзання, сальники, пилозахисні шайби і т. п. Періодично змінюючи пилозахисні елементи, ви в 3...4 рази збільшите термін служби редуктора і мотоблока в цілому.

Не варто вимагати від легкого мотоблока, щоб він орав. Оранка — це складний енергоємний процес, для якого двигун потужністю 3,5 л. с. явно слабенький. Крім того, плуг — несиметричне знаряддя і завжди буде прагнути вести легкий мотоблок в бік. Так і маси в 20...30 кг недостатньо, щоб забезпечити зчеплення коліс з грунтом. Тому такий мотоблок плуг не потягне. Хоча в рекламах можна прочитати, що плуг легкого мотоблока «сам входить у грунт», ножі фрези «самі заглиблюються» навіть у мерзлу (!) грунт, а редуктор фрези «сам ріже грунт» (ох, вже ці комерсанти!).

Зверніть також увагу на оберти фрези. Оптимальні обороти для скопування городу «багнет лопати» – 100...130 за хвилину. При 150...180 об/хв добре обробляти після оранки верхній шар ґрунту товщиною 5...10 см і вирівнювати поверхню городу. Якщо фреза обертається зі швидкістю 180...200 обхв, ви зможете відмінно підготувати посівний шар ґрунту товщиною 2...5 см для насіння будь-яких культур. При обертах 200...220 в хвилину можна ефективно знищувати ґрунтову кірку, бур'яни до появи сходів, а після появи сходів виконувати дрібні міжрядні розпушування глибиною 2..3 см і, знову таки, знищення бур'янів (адже вони все лізуть і лізуть!). Не рекомендуємо виконувати міжрядні розпушування ґрунту фрезою з оборотами 100...130 за хвилину: фреза «піде на глибину» і порве бічну кореневу систему культурних рослин. Є мотоблоки, у яких швидкість обертання фрези, а відповідно і ступінь вирізання бур'янів, ще вище — до 320...350 об/хв. Це професійні мотоблоки, що мають до того ж спеціальне колесо з пристроєм для водіння мотоблока в міжряддях.

Оскільки легкі мотоблоки конструктивно не в змозі забезпечити весь бажаний діапазон швидкості обертання фрези, підбирайте мотоблок для виконання тих операцій, які вас найбільше допікають».

Важлива деталь легких мотоблоків — ручка для їх перенесення. Фактично, вона замінює задню передачу. Щоб оцінити, наскільки це зручно, уявіть, що ви розпушуйте мотоблоком ґрунт між рядами малини, «упираєтеся» у паркан і починаєте розгортатися. Ох, і поколетесь! Ось тут ручка і стане в нагоді: піднімайте мотоблок, розгортайте на 180 градусів і можете рухатися у зворотний бік. Якщо ручки немає, мимоволі схопіть рукою гарячий двигун. Опік гарантований.

Щодо «серця» легкого мотоблока. Добре зарекомендували себе двигуни "Honda", "Tecumzeh" і "Briggs&Stratton". Принципового розходження між двома останніми ви не помітите. Важливо, щоб сервіс і запчастини були в наявності. А ось двигуни "Honda" працюють тихіше, менше вібрують, але і коштують дорожче.

Тепер поговоримо про найпопулярнішому, середньому класі мотоблоків вагою 40...60 кг (Solo-503, Solo-508, Viking-VH500, Gart-550, Husqvarna-T, Jonsered-JFT5, Euro-5. Вони мають потужність двигуна 3,5...5,5 л. с., фрезу захопленням 50...80 см і такий же принцип передачі обертання від двигуна до фрезі, як у легких мотоблоків. Ось тільки паси та ланцюги будуть товстіший, а значить і зусилля вони передадуть більше. Якщо у легких мотоблоків діаметр фрези до 25 см, то у середніх — 30 см, тобто рихлити вони можуть глибше. Ширина захоплення фрези, а отже продуктивність, більше в 1,5...2,0 рази. Завдяки своїй масі, мотоблок фрезерує грунт більш впевнено і грунтовно. Після набуття практичних навичок, керувати ним досить легко.

Мотоблоки середнього класу з двигуном 5,0...5,5 л. с. мають, як правило, задню передачу. В принципі це зручно, але якщо ваша ділянка не рясніє 10...30 видами культур, кущами, деревами, шпалерами, парканами, якщо на краю городу є місця для розвороту мотоблока, можна заощадити гроші (15...30%) за рахунок придбання односкоростного потужністю 3,5 л. с.

Технологічна мотоблоків маса середнього класу вже дозволяє навішувати ззаду на них різні ґрунтообробні знаряддя (окучник, плуг, борону тощо), що істотно розширює можливості мотоблока в городі. Можете спробувати попрацювати і з плугом. Правда, не у всіх це вийде. Тут потрібна вправність, так і грунт не важка (взагалі-то, щоб орати, потрібен мотоблок масою не менше 70 кг, догруженный противагами до 120...150 кг). Для роботи з плугом замість фрези встановлюють металеві колеса з грунтозацепами. Плуг навішується ззаду мотоблока з допомогою специальнойсцепки. Обов'язково догрузите мотоблок металевими чушками, які можна прикріпити на колесах і спереду мотоблока. А тепер пробуйте. Глибоко не зоре (у мотоблока кліренс невисокий), але перевернути верхній шар грунту товщиною 10...12 см все ж вдасться.

Ну, а якщо не вдасться, то зверніть увагу на мотоблоки вагою 60-70 кг з посиленим редуктором, приводним ременем підвищеної міцності і двигуном потужністю 5,0...5,5 л. с., але з великим моторесурсом (Solo-504, Viking-VH600). У таких мотоблоків дві передачі вперед одна з яких — силова — забезпечує знижені оборотырабочего валу для роботи з плугом, окучником, картоплекопалки. Працювати з такими мотоблоками досить комфортно, тому і обробити ними можна раз в 10 більше землі. Це напівпрофесійні мотоблоки, що пропонують городникові компромісне рішення: мотоблок за ціною нижче професійного і з набагато більшими можливостями, ніж у аматорського.

Ми розповіли Вам про мотоблоки вартістю 3000...7900 грн. А якщо у Вас цих грошей немає? У цьому випадку рекомендуємо звернути увагу на російську техніку. Найдешевший в Україні мотоблок — російська «Надія». Електричний двигун потужністю 1100 Вт, ланцюговий редуктор, 50 кг маси, 50 метрів кабелю, захист оператора, велика фреза і активний окучник пропелерного типу зробили його в Росії найпопулярнішим. Надійність «Надії» висока. З бензином, мастилом, карбюратором, свічками, запалюванням та іншими «принадами» двигунів ви взагалі не будете мати справи.

Найдешевший бензиновий мотоблок — «Кріт». Протягом 25 років цей непоказний з вигляду 50-кілограмовий «москвич» користується стабільним попитом. Популярний він і в Україні. Невеликий 2-тактний двигун потужністю 2,6 л. с. на подив легко справляється з фрезою. «Кріт» може працювати з плугом і навіть тягнути причіп! Остання модифікація «Кріт-2» має задню передачу.

З важких мотоблоків відома «Нева-2К» (100 кг) і більш сучасний «Салют» (80 кг). Обидва мотоблока випускаються як з російськими, так і з американськими двигунами "Briggs&Stratton", мають 4 передачі вперед і 2 назад. Біля «Салюту», на відміну від «Неви», 2 приводних ременя замість одного і зубчаста передача в редукторі замість ланцюгової. Ці мотоблоки здатні працювати з плугом, культиватором, тягнути візок з вантажем до 500 кг. З російськими двигунами «Нева» варто 3100...3400 грн., а «Салют» 4100...4300 грн. З імпортними двигунами ціна на 20...30% вище.

Зараз мотоблоки WEIMA - складають гідну конкуренцію за якістю і ціною товару! Найнижчі ціни - www.bulatochka.prom.ua

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner