Трактор ДТЗ 5354HPX
- В наявності
324 000 ₴
- +380 (96) 901-70-77Відділ продажу (роздріб)
- +380 (93) 536-41-20Відділ продажу (роздріб)
- +380 (99) 249-67-78Відділ запчастин та ремонту
- +380 (66) 109-97-79Гуртовий відділ
Опис трактора ДТЗ 5354HPX
Сучасний універсальний повнопривідний трактор ДТЗ 5354НРХ з колесами збільшеної ширини оснащений двигуном CF3B35T з робочим об’ємом 1909 см³ номінальною потужністю 35 к. c. (25,7 кВт), максимальний крутильний момент якого зміщений вбік низьких обертів колінвала. Це дає можливість виконувати за низьких та середніх обертів більшість стандартних операцій з обробки ґрунту, що потребують значного тягового зусилля, наприклад, оранку лемішним плугом. У такий спосіб, відчутно знижується знос двигуна і збільшується термін його служби. Крім того, завдяки великому запасу крутильного моменту зникає необхідність перемикання на нижчу передачу під час подолання короткочасних збільшених навантажень. Це сприяє збільшенню строку служби трансмісії, а також підвищує рівень комфортності роботи та знижує стомлюваність тракториста, що особливо помітно під час повнозмінного режиму праці.
В іншому конструкція трактора ДТЗ 5354НРХ аналогічна до конструкції добре відомого бестселера ДТЗ 5244НРХ.
Модернізована посилена коробка передач з окремим реверсом забезпечує 9 швидкостей руху вперед і 9 швидкостей назад, що дає змогу вибрати оптимальний режим роботи та швидко змінювати напрямок руху.
Малошумна трансмісія, потужний навісний механізм, швидкознімний буксирний пристрій, гідравлічне рульове управління — усі вузли трактора розроблені та виготовлені із застосуванням сучасних технологій, що забезпечують високу надійність і довгий термін служби.
Конструктивні особливості робочого місця: унікальне просторе компонування, ергономічне розташування органів керування, невелике зусилля на керувальних органах забезпечують найвищий у своєму класі рівень комфорту для водія.
Конструктивні особливості:
- Двигун зі зміщеним максимумом крутильного моменту і великим моторесурсом.
- Реверсивна коробка перемикання передач 9+9.
- Посилена малошумна трансмісія.
- Гідравлічне рульове управління з окремим гідронасосом і гідробаком.
- Зручне розташування систем керування.
- Просторе місце оператора.
- Центральний перемикач світла.
- Посилений гідронавісний механізм із безступеневим регулюванням тяг і розкосів.
- Швидкознімний буксирувальний пристрій з обмеженням переміщення.
- Гідравлічна система оснащена масляним фільтром.
- Збільшений паливний бак.
- Високий кліренс.
- Регульована передня та задня колії.
- Посилені поворотні шарніри переднього моста.
- Сапун картера переднього моста виведений у підкапотний простір.
- Маточини задніх коліс виконані заодно з півосями.
- Кріплення дисків задніх і передніх коліс на шпильках.
- Задні та передні шини широкого профілю.
- Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом за всією довжиною.
- Забірник повітряного фільтра піднятий із зони інтенсивного запилення й оснащений циклоном.
- Акумуляторна батарея збільшеної ємкості.
- Електрогенератор підвищеної потужності.
- Вимикач маси.
Комплектація:
- Комфортне регульоване сидіння з амортизатором і підлокітниками.
- Електронна панель приладів (лічильник мотогодин, покажчик тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчики напруги бортової мережі, сигнальні лампи).
- Гумовий килимок на підлозі місця водія.
- Антифрикційні накладки з бічними упорами на педалях.
- Фігурні антифрикційні руків’я на важелях керування.
- Рифлені підніжки з обох боків.
- Великі поручні на задніх крилах.
- Збільшені дзеркала заднього виду.
- Електрична розетка для причепа.
- Гідравлічні виходи зі швидкорознімними муфтами.
- Широкі задні крила посиленої конструкції.
- Задня додаткова фара.
- Передні навісні вантажі.
- Задні вантажі на колеса.
- Передні крила з бризковиками.
- Таблички для номерних знаків.
- Додатковий роз’єм 12 В на панелі приладів.
- Ціна: 324 000 ₴