ДВИГУН БЕНЗИНОВИЙ З ЕЛЕКТРОСТАРТЕРОМ 177FE TATA (ВИХІД ВАЛУ ПІД ШПОНКУ, 25 ММ) 9 Л.C.
- В наявності
- Код: b5551
10 560 ₴
- +380 (96) 901-70-77Відділ продажу (роздріб)
- +380 (93) 536-41-20Відділ продажу (роздріб)
- +380 (99) 249-67-78Відділ запчастин та ремонту
- +380 (66) 109-97-79Гуртовий відділ
Двигун бензиновий з електростартером 177FE TATA (c виходом валу під шпонку, 25 мм) – працездатний, високопотужний пристрій, що є джерелом енергії для різної техніки. Він відрізняється надійністю та високою якістю. Втім, як і інші моделі цього виробника.
Виробництво TATA знаходиться у Китаї, воно здійснюється на сучасних заводах, оснащених найновішими технологіями. Тому відповідність світовим стандартом є ключовою особливістю даного приладу. Його можна сміливо купувати, не боячись несподіваних поломок.
Застосування
Даний агрегат застосовується як в агробізнесі при обробці полів та роботі в садах, так і в будівництві, а також у промислових цілях. Вихід валу під шпонку свідчить, що найчастіше його встановлюють на мотоблоки. Хоча можлива сумісність і з іншою технікою. Наприклад, культиватори, електрогенератори, мотопомпи та інше.
Потужність 9 кінських сил вважається досить значним показником, тому вказаний агрегат легко впорається з обробкою територій великого розміру. Його можна тривалий час експлуатувати без перерви.
Принцип роботи
Розберемося з пристроєм та принципом роботи даного одноциліндрового чотиритактного приладу.
Його робочий цикл складається з чотирьох тактів (або етапів): впуск, стискування, робочий хід, такт випуску. Чотирьохтактний принцип роботи прямо говорить про його економічність у плані витрати палива.
Цей агрегат відрізняється високим коефіцієнтом корисної дії. Одноциліндрова конструкція має досить просте влаштування, якщо порівнювати із багатоциліндровими аналогами. Тому його досить легко експлуатувати, а також ремонтувати у разі несправностей. Деякі власники усувають легкі неполадки самостійно.
Слід зазначити, що двотактні двигуни є менш екологічними. Вони заборонені до експлуатації у країнах Євросоюзу, а також у США. Дизельні пристрої також виділяють під час роботи більше шкідливих вихлопів. Тому бензиновий чотиритактник пропонує оптимальне співвідношення ціни та екологічності.
Під час функціонування цей та інші подібні пристрої можуть сильно нагріватися. Однак завдяки системі охолодження повітряного типу у даній моделі цього не відбувається. Прилад працює без перегріву навіть у несприятливих умовах (перебування на сонці, запиленість атмосфери).
Ручний тип старту не призводить до труднощів роботи з цим двигуном. Він швидко і без зусиль заводиться, після чого здатний тривалий час працювати без перерв.
Переваги
- поряд з можливістю експлуатації на морозі або в умовах запилення, цей пристрій дуже економічний. Витрата палива в нього низька, що сприятливо позначається на фінансовому боці обслуговування;
- якісне складання всіх вузлів та компонентів робить прилад надійним, стійким до поломок та інших несправностей;
- вдале співвідношення ціни та якості робить цю модель популярною серед користувачів з усього світу;
- відносно невелика вага та габарити. Вказану модель легко транспортувати, а з установкою можна впоратися поодинці.
- гарантія на цей апарат становить один рік, тобто 12 місяців.
Придбання бензинового двигуна з електростартером 177FE TATA (c виходом валу під шпонку, 25 мм) у нашому інтернет-магазині не складає особливих труднощів. Ви можете переконатися в цьому самостійно, зробивши замовлення.
Характеристики
Двигун | 177FE |
Виробник | TATA |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонку Ø25 мм |
Тип старту | Ручний, Електричний |
Потужність двигуна, к.с. | 9 |
Об'єм двигуна, см³ | 270 |
Діаметр циліндра, мм | 77 |
Хід поршня, мм | 58 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 16 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 6.6/9/3600 |
Ступінь стиснення | 8.2:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 374 |
Довжина шпонкової частини, мм | 60 |
Загальна довжина валу, мм | 70 |
Діаметр шпонкової частини, мм | 25 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 195*90 |
Найближчі до валу отвори КПП | 80*80 |
Об'єм паливного бака, л | 6 |
Об'єм мастила, л | 1.1 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 480х445х515 |
Вага, кг | 23.5 |
Рекомендоване мастило | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Основні | |
---|---|
Виробник | TATA |
- Ціна: 10 560 ₴