ДВИГУН БЕНЗИНОВИЙ 188F TATA (З ВИХОДОМ ВАЛУ ПІД ШЛІЦИ, 25 ММ) 13 Л.С.
- В наявності
- Код: b9788
9 600 ₴
- +380 (96) 901-70-77Відділ продажу (роздріб)
- +380 (93) 536-41-20Відділ продажу (роздріб)
- +380 (99) 249-67-78Відділ запчастин та ремонту
- +380 (66) 109-97-79Гуртовий відділ
Бензиновий двигун 188F – надійний, функціональний агрегат від виробника ТАТА з виходом валу під шліци діаметром 25 мм. Він не потребує складного технічного обслуговування і легко заводиться завдяки ручному типу старту. Шлицевий вихід колінчастого валу прийнято вважати одним з найпоширеніших, він надійний і дає відмінне зчеплення. Крім того, цей двигун економно витрачає паливо.
При експлуатації приладу слід знати кілька правил. Раз на 3 місяці рекомендується проводити заміну масла в картері, очищати або міняти паливний фільтр, якщо Ваш апарат експлуатувався в умовах сильного забруднення. Раз на півроку слід очищати глушник від нагару. Щороку чи кожні 500 годин роботи з’являється необхідність перевіряти паливний насос та форсунки, чистити клапани. Як правило, бережливі господарі проводять техобслуговування своїх моторів у сервісному центрі.
Застосування:
Дана модель є надійним, універсальним агрегатом, який використовується в різних галузях і на різних видах техніки. Наприклад, мотоблоки, генератори, мотопомпи, культиватори, садова техніка.
Принцип роботи
Робочий цикл зазначеного двигуна внутрішнього згоряння – сукупність процесів, в результаті яких виробляється порція зусилля (потужності), що впливає на колінчастий вал двигуна.
Існує кілька видів двигунів на агротехніку в залежності від технічних характеристик. Наприклад, вони діляться на чотиритактні (дана модель) та двотактні. Тактом прийнято вважати рух поршня в одному напрямку (вгору чи вниз). Чотирьохтактними називаються двигуни, у яких робочий цикл відбувається за 4 такти (два обороти коленвала).
Якщо брати до уваги паливо, що використовується, мотоблоки поділяються на дизельні та бензинові. Якщо говорити про спосіб охолодження, ці агрегати бувають з повітряним та водяним охолодженням.
Даний двигун – бензиновий, має повітряну систему охолодження. “Повітря” конструктивно простіше аналога з водяним охолодженням, за рахунок чого виграє в надійності та доступності ціни. Він відрізняється нескладністю конструкцією, компактністю габаритів та простотою експлуатації відносно невисокою вартістю. Цей агрегат заводиться за допомогою ручного стартера.
Переваги:
Пропонуємо зробити вигідну покупку та придбати бензиновий двигун 188F TATA у нашому інтернет-магазині за доступною ціною.
Характеристики
Двигун | 188F |
Виробник | TATA |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шліци Ø25 мм |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, к.с. | 13 |
Об'єм двигуна, см³ | 389 |
Діаметр циліндра, мм | 88 |
Хід поршня, мм | 64 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 23/2500 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 9.5/13/3600 |
Ступінь стиснення | 8.5:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 374 |
Довжина шліцевої частини, мм | 32 |
Загальна довжина валу (мм) | 40 |
Внутрішня різьба | Відсутня |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 195*80 - 110 |
Найближчі до валу отвори КПП | 90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 6 |
Об'єм мастила, л | 1.1 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 490 x 450 x 530 |
Вага, г | 29000 |
Рекомендоване мастило | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
-
- цей мотор відрізняється високою якістю складання робочих вузлів;
- дана модель має економічну витрату палива; < /li>
- цей двигун чотиритактний, тому він екологічий та економічний;
- чотиритактні мотори більш тихі, ніж двотактні;
- гарантійний термін складає 12 місяців з моменту покупки.
Основні | |
---|---|
Виробник | TATA |
- Ціна: 9 600 ₴