ДВИГУН БЕНЗИНОВИЙ З ЕЛЕКТРОСТАРТЕРОМ 190FE ТАТА (З ВИХОДОМ ВАЛУ ПІД ШПОНКУ, 25 ММ) 15 Л.С.
- Немає в наявності
- Код: b5548
12 960 ₴
- +380 (96) 901-70-77Відділ продажу (роздріб)
- +380 (93) 536-41-20Відділ продажу (роздріб)
- +380 (99) 249-67-78Відділ запчастин та ремонту
- +380 (66) 109-97-79Гуртовий відділ
- +380 (96) 901-70-77Відділ продажу (роздріб)
- +380 (93) 536-41-20Відділ продажу (роздріб)
- +380 (99) 249-67-78Відділ запчастин та ремонту
- +380 (66) 109-97-79Гуртовий відділ
Бензиновий двигун з електростартером 190FE (з виходом валу під шпонку, 25 мм) – універсальний силовий пристрій, що забезпечує енергією ту техніку, на яку він встановлений. Ця модель відрізняється великою потужністю, що позитивно впливає на її популярність серед користувачів.
Така висока продуктивність у поєднанні з якісною збіркою та надійністю конструкції робить цей пристрій незамінним помічником у роботі.
Застосування
В основному цей агрегат застосовується в агробізнесі (обробка великих територій). Це може бути оранка, посадка зернових та картоплі, підгортання, робота в садово-паркових зонах. Також цей мотор знаходить застосування у промисловості та будівництві.
Він встановлюється на мотоблоки, мінітрактори, газонокосарки, снігоприбиральну техніку, мотобури, мотопомпи тощо.
Принцип роботи
Вказаний двигун відноситься до типу пристроїв внутрішнього згоряння. Тобто у процесі роботи він трансформує паливо на механічну енергію. Сьогодні цей принцип роботи дуже поширений і використовується у машинобудуванні повсюдно.
Цей прилад одноциліндровий, чотиритактний. Тактом прийнято називати дію, що відбувається всередині механізму. А саме – це переміщення поршня у верхньому та нижньому напрямку вниз або вгору.
Двотактні мотори функціонують у два цикли, чотиритактні – у чотири. Обидва ці види бувають бензиновими або дизельними. Дана модель використовує як паливо бензин.
Розглянемо будову двигуна. Основні його частини:
- циліндр;
- поршень;
- колінчастий вал;
- шатун.
Крім того, на відміну від двотактників, на чотиритактних моторах є масляний картер, де здійснюється змащення деталей. При роботі утворюється значна сила тертя, і навіть висока температура. Тому якісне мастило – один із ключових аспектів правильного функціонування всього агрегату.
Етапи роботи двигуна (такти):
- такт впуску паливної суміші;
- її стиснення;
- робочий хід;
- випуск згорілих газів.
За рахунок даних процесів та конструктивних особливостей, можна зробити висновок, що описуваний двигун – складна система, де кожна деталь повинна працювати злагоджено з іншими.
Тому в роботі даного пристрою важливу роль відіграє матеріал деталей, їхня зносостійкість, якість складання.
Зазначимо, що тут стоїть гідна система повітряного охолодження, яка не дозволяє двигуну перегріватися. Два стартери (електричний та ручний) дозволяють легко та без зусиль завести прилад у будь-яку пору року, практично за будь-яких погодних умов (спека, холод, дощ, запиленість).
Переваги
- економічна витрата енергії навіть за умови високих оборотів;
- простість експлуатації та технічного обслуговування апарату;
- відносна екологічність, якщо порівнювати даний прилад із дизельними аналогами, а також двотактниками;
- прилад не створює надмірного шуму під час функціонування, а також мінімально вібрує;
- високі коефіцієнт корисної дії та потужність пристрою;
- термін гарантії – 12 місяців з моменту покупки.
Придбання в нашому інтернет-магазині бензинового двигуна з електростартером 190FE (з виходом валу під шпонку, 25 мм) не складе для Вас труднощів. Робіть заявки в особистому кабінеті або телефонуйте нашим менеджерам.
Характеристики
Двигун | 188FE |
Виробник | TATA |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонку Ø25 мм |
Тип старту | Ручний, Електричний |
Потужність двигуна, к.с. | 15 |
Об'єм двигуна, см³ | 420 |
Діаметр циліндра, мм | 90 |
Хід поршня, мм | 69 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 25 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 10.5/15/3600 |
Ступінь стиснення | 8.2:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 385 |
Довжина шпонкової частини, мм | 60 |
Загальна довжина валу, мм | 70 |
Діаметр шпонкової частини, мм | 25 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 217*95 |
Найближчі до валу отвори КПП | 90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 6.5 |
Об'єм мастила, л | 1.3 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 515*510*445 |
Вага, кг | 31 |
Рекомендоване мастило | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Основні | |
---|---|
Виробник | TATA |
- Ціна: 12 960 ₴